Call of Duty: Black Ops 7 Zombi – Treyarch ujawnia zmiany po becie

Tryb Zombi w grze Call of Duty: Black Ops 7 doczeka się kilku ważnych poprawek i zmian, które deweloper Treyarch wprowadza po zakończeniu dwufazowych testów beta. Studio potwierdziło, że opinie graczy miały ogromny wpływ na ostateczny kształt tego kultowego trybu, który zadebiutuje wraz z premierą gry 14 listopada.

Według danych udostępnionych przez Treyarch, podczas bety jeden z graczy osiągnął aż 617 rundę na mapie Vandorn Farm – co jest imponującym wynikiem biorąc pod uwagę ograniczony czas testów. Teraz twórcy ujawnili, jakie zmiany trafią do finalnej wersji Zombies.

Najważniejsze zmiany w trybie Zombi w Call of Duty: Black Ops 7

Treyarch zapowiedział m.in.:

  • dostosowanie wysokich rund, by rozgrywka bardziej opierała się na umiejętnościach niż czystej wytrzymałości,
  • zupełnie nowy HUD zaprojektowany specjalnie dla trybu Zombi,
  • przeniesienie części odblokowanych przedmiotów z Black Ops 6 do Black Ops 7 Zombi,
  • osłabienie Sawblade Trap, by zapobiec jej nadużywaniu,
  • premię do obrażeń dla SMG w walce na krótkim dystansie,
  • osłabienie Shock Batona z powodu zbyt wysokich obrażeń,
  • ogólne poprawki w balansie broni.

W materiałach Q&A deweloperzy wyjaśnili, że ich głównym celem jest zbalansowanie rozgrywki na wysokich rundach i zwiększenie znaczenia strategii. Jak podkreślili, nie chodzi już tylko o przetrwanie kolejnych fal coraz silniejszych przeciwników, ale o umiejętne wykorzystanie arsenału i otoczenia.

Zmiany w przeciwnikach i nowy tryb Cursed

Nie wszystkie potwory z Black Ops 6 Zombies pojawią się w nowej odsłonie. Z rozgrywki znikną m.in. Parasite, Vermin i Amalgam. W zamian Treyarch wprowadzi Cursed Mode – wyjątkowo trudny wariant rozgrywki, który odblokuje się dopiero po ukończeniu wszystkich questów w kampanii Ashes of the Damned. Według twórców ukończenie tego trybu bez Złotej Zbroi może być praktycznie niemożliwe.

Call of Duty: Black Ops 7 zapowiada się więc na prawdziwy powrót do korzeni serii, z dopracowanym balansem, nowym systemem rozwoju i mocnym naciskiem na umiejętności gracza.

Udostępnij ten artykuł
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze w tekście
Zobacz wszystkie komentarze
0
Napisz komentarz do artykułux
Obserwuj nas na Facebooku