Studio Polyslash ujawnia datę premiery gry Mech Mechanic Simulator

Studio Polyslash, twórcy We. The Revolution, dzielą się nowymi informacjami dotyczącymi ich najnowszej produkcji. Mech Mechanic Simulator pozwoli graczom wcielić się w mechanika przyszłości i pracować przy gigantycznych robotach. Premiera gry w październiku.

Mech Mechanic Simulator zabierze gracza do świata przyszłości, w którym mechanicy pracują nie tylko nad latającymi samochodami, ale również nad olbrzymimi robotami. Gracz wcieli się w jednego z fachowców pracujących w mieście Katwir. Jego głównym celem będzie naprawa mechów – swoją pracę rozpocznie na prostszych modelach, a wraz z rosnącym doświadczeniem będzie mógł podjąć się serwisowania bardziej skomplikowanych modeli.

W Mech Mechanic Simulator oprócz dążenia do wyznaczonego celu gracz będzie musiał poprowadzić własny warsztat i zarządzać nim w sposób, który pozwoli utrzymać się na rynku zdominowanym przez olbrzymie korporacje. Oczekiwania klientów będą wzrastały wraz z każdą wykonaną usługą, dlatego do jego obowiązków będzie zaliczało się także ulepszanie miejsca pracy oraz wykorzystywanych narzędzi i części.

Rola mechanika to jednak nie same naprawy, ale i prawdziwe rzemiosło. Praca przy poszczególnych częściach daje wiele możliwości: mogą zostać odrdzewione, zespawane, a nawet stworzone od nowa. Zniszczone elementy, niemożliwe do zreperowania gracz może sprzedać na złom albo przetopić i wykorzystać do stworzenia zupełnie nowego elementu, który konkurencja znajdzie w sklepie po znacznie zawyżonej cenie. Co więcej – każdy z mechów, który trafi do jego warsztatu będzie wymagał konkretnej wersji systemu, militarnego lub cywilnego. Wprowadzając właściwe dane do mecha, gracz musi mieć pewność, że instalowane oprogramowanie jest aktualne i ma na nie ważną licencję.
Prawdziwe wyzwanie zacznie się jednak w momencie, kiedy gracz rozwinie swój warsztat wystarczająco, aby zacząć wysyłać mechy na specjalne misje i zakupi pierwszego robota na własność. Każda z dostępnych maszyn ma swoje atrybuty – wszystkie zaczynają z jednym, jednak wraz z postępem mogą zyskać kolejne. Istnieje sześć typów misji: pojedynki, zadania wydobywcze, wsparcie korporacji, włamania, pozyskiwanie surowców ze złomowiska oraz nielegalna działalność wykonywana na zlecenie. Zakończenie i nagrody za wykonanie misji zależą od tego, jak dobrze mech poradzi sobie z wyeliminowaniem zagrożenia w trakcie wykonywania zadania. Przed przystąpieniem do misji, robot będzie wymagał odpowiednich modyfikacji, które ułatwią mu starcie z potencjalnym w trakcie misji zagrożeniem.

Kluczowe cechy gry:

  • gracz poprowadzi własny warsztat, w którym będzie ulepszał, dostosowywał i konstruował olbrzymie roboty,
  • wiedzę dotyczącą robotów gracz nabywa wraz z kolejnymi prototypami, konstrukcjami i naprawami,
  • obowiązkiem gracza będzie decydowanie o sposobie naprawy mecha, zastosowanych częściach oraz rodzaju oprogramowania,
  • części mają więcej niż jedno przeznaczenie – to do decyzji gracza należy co z nimi zrobi: odda na złom, naprawi, czy stworzy z nich coś zupełnie nowego,
  • wszystkie przedsięwzięcia prowadzą gracza do kolejnych wyzwań – w tym wysyłania mechów na specjalnie misje,
  • gracz ma dostęp do sześciu typów misji, których zakończenie i nagrody zależą od ilości wyeliminowanego zagrożenia.