The Blood of Dawnwalker: kulisy powstawania nowego RPG

The Blood of Dawnwalker to bez wątpienia jeden z najbardziej oczekiwanych tytułów RPG nadchodzących miesięcy. W najnowszym odcinku podcastu UNPAC deweloperzy ze studia Rebel Wolves – autor scenariusza Piotr Kucharski oraz główny projektant zadań Rafal Jankowski – zdradzili kulisy powstawania gry oraz opowiedzieli o filozofii tworzenia „prawdziwego” doświadczenia fabularnego.

Rebel Wolves o narodzinach The Blood of Dawnwalker

Twórcy podkreślają, że The Blood of Dawnwalker ma być czymś więcej niż tylko kolejnym RPG – to historia, która reaguje na wybory gracza, a świat gry żyje i zmienia się w zależności od podejmowanych decyzji. Kucharski przyznał, że jednym z kluczowych celów zespołu było „stworzenie świata, który nie tylko wygląda wiarygodnie, ale też czuje się prawdziwy”.

Swoboda i konsekwencje decyzji

W rozmowie z prowadzącym, Alexem Stadnikiem, deweloperzy zdradzili, że każda decyzja w The Blood of Dawnwalker ma mieć realne znaczenie. To podejście, które ma przywrócić ducha klasycznych RPG, ale z nowoczesnym tempem narracji i głębią psychologiczną postaci. Jak zaznaczył Jankowski – „Chcemy, by gracz naprawdę czuł ciężar swoich wyborów, nawet jeśli oznacza to trudne moralne dylematy.”

RPG nowej ery

The Blood of Dawnwalker łączy klasyczne elementy gier fabularnych z nowoczesnym podejściem do narracji. Rebel Wolves obiecują pełną swobodę działania, otwarty świat, a przede wszystkim emocjonalną historię, która ma zostać z graczem na długo po zakończeniu rozgrywki.

Udostępnij ten artykuł
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze w tekście
Zobacz wszystkie komentarze
0
Napisz komentarz do artykułux
Obserwuj nas na Facebooku